Verzending & Bezorging

Bij voorradige producten worden uw bestelling z.s.m. verwerkt en verzonden met DHL of PostNL, dit is afhankelijk van de grootte van het schilderij. Zodra wij het schilderij hebben meegegeven met de logistiek vervoerder duurt de bezorging in Nederland gemiddeld 2 werkdagen, buiten Nederland is dit 2 á 3 werkdagen. Wij zijn net als vele andere winkeliers afhankelijk van onze logistieke vervoerders waardoor de bezorging altijd vertraging kan oplopen of juist sneller kan zijn. Houd u er rekening mee dat pakketpost op zondag en feestdagen niet wordt bezorgd. Tijdens drukke periodes als de maanden augustus, september, eind november en december dient u er rekening mee te houden dat uw bestelling vertraging kan oplopen.

 

Niet voorradige schilderijen/maatwerk opdrachten

Bij niet voorradige schilderijen staat de levertijd op de productpagina weergegeven, normaliter is dit 4 - 8 weken. Een niet voorradig schilderij dat besteld wordt door de klant is een maatwerk opdracht waarbij de kunstenaar het schilderij speciaal voor de klant schilderd. Hierbij is het ook mogelijk om een specifieke afmeting door te geven. Maatwerk opdrachten vallen logischerwijs buiten het algemene retourbeleid aangezien deze in opdracht zijn geschilderd, restitutie van het aankoopbedrag is dan niet mogelijk. Als service bieden wij wel de mogelijkheid om het schilderij te ruilen tegen een Artello schilderij dat wel voorradig is en direct leverbaar.

 

Verzendkosten?

Er worden geen verzendkosten gerekend bij uw bestelling.

 

Bezorging

Uw bestelling wordt altijd verzonden met een track&trace code zodat de zending volledig traceerbaar is. Vanwege de waarde van de zending is er in de meeste gevallen een handtekening vereist van de ontvanger, hier zal de logistiek dienstverlener dus altijd om vragen. Verder worden de meeste zendingen verzekert verzonden.

 

Klantenservice

Bent u niet tevreden over de bezorging laat het ons dan weten via dit contactformulier of via klantenservice@artello.nl