Veelgestelde vragen

Ontvang ik een bevestiging van mijn geplaatste bestelling?

Ja, u ontvangt een bevestigings e-mail zodra de betaling is voldaan. Normaliter binnen 1 uur ontvangt u een bevestiging per e-mail. Zodra uw bestelling is verwerkt en verzonden ontvangt u een verzendbevestiging per e-mail. Indien uw bestelling een pakketzending betreft dan ontvangt u ten slotte ook nog een e-mail met track&trace code, zodra uw pakket zijn eerste inscanmoment bij de logistiek vervoerder heeft gehad.

 

Pakketzending Nederland?

Ja, altijd pakketpost met verplichte handtekening voor ontvangst.

 

 

Wat is de levertijd?

Bestelling worden van maandag t/m vrijdag verwerkt en verzonden. Ons doel is een levertijd van 1 á 2 dagen(maandag t/m zaterdag) binnen Nederland. Tijdens drukke periodes kan de levertijd een enkele dag langer zijn. De levertijd van zendingen buiten Nederland is vaak één dag langer. Net als vele andere winkeliers zijn wij afhankelijk van onze logistiek vervoerders.

 

Wat zijn de verzendkosten?

De bestelling wordt gratis verzonden

 

Op welke wijze kunnen wij in contact komen met de klantenservice van Sleevy?

U kunt onze klantenservice via het contactformulier contacteren. Wij zullen uw vragen z.s.m. beantwoorden.

 

Wat is het retourtermijn van een bestelling?

Producten dienen binnen 14 dagen geretourneerd te worden waarbij er een retourmelding dient te worden gedaan bij de klantenservice.

 

Zijn er retourkosten?

Het retourneren van een bestelling dient te worden gedaan na ontvangst van een retouretiket van Artello. Hierdoor kunt u de bestelling gratis retourneren.

 

Wanneer wordt mijn aankoopbedrag geretourneerd op mijn rekening?

Zodra wij uw retour hebben ontvangen dan wordt het aankoopbedrag normaliter binnen 7 dagen geretourneerd op het rekeningnummer waarmee ook de bestelling is voltooid. Vanwege drukte kan het altijd voorkomen dat het retourneren van het aankoopbedrag enkele dagen langer duurt. U kunt hier altijd naar vragen bij de klantenservice. 

 

De bestelling die wij hebben ontvangen is incompleet/beschadigt, wat nu?

U dient contact op te nemen met de klantenservice. Dergelijke zaken worden per geval bekeken en in samenspraak met de klant opgelost.